17 zasad budowania relacji z klientem - Train Movement Academy
TOP 7 aplikacji w treningu personalnym
17 Sty 2018
Skąd czerpać wiedzę i inspirację?
29 Mar 2018

17 zasad budowania relacji z klientem

Budowanie relacji z klientem ma bardzo duży wpływ na atmosferę w trakcie treningu oraz na przedłużenie współpracy.  Utrzymanie dobrych relacji z klientem sprawia, że trening przestaje być pracą – zaczyna być przyjemnością. Dziś kilka podstawowych zasad, które powodują, że relacja z klientem bardzo szybko się ociepla.

 

(Zasady przygotowane przez the PTDC)

Budowanie relacji z klientem

  1. Zawsze potwierdzaj spotkanie wieczorem dzień przed treningiem;
  2. Zawsze miej więcej energii niż Twój klient
  3. Zostaw swoje problemy w domu
  4. Nie używaj telefonu w trakcie treningu
  5. Ignoruj wszystko co dzieje się dookoła na siłowni, skoncentruj się na swoim kliencie
  6. Nie używaj skomplikowanego żargonu trenerskiego, . Klient nie studiował, nie rozumie i nie pomaga mu to zrozumieć ćwiczenia
  7. Jeśli klient stoi, Ty nigdy nie powinieneś siedzieć
  8. Opisuj swoje ćwiczenia w prosty sposób, pokaż ćwiczenie, aby zobrazować o co Ci chodzi.
  9. Nie wymagaj ćwiczeń, których sam nie potrafisz wykonać
  10. Pamiętaj nigdy nie obiecuj czegoś, czego nie możesz spełnić
  11. Bądź gotów pomóc innym na siłowni, nawet jeśli masz to zrobić za darmo; dobro wraca 😉
  12. Zrób plan dla swojego klienta. Klient lubi wiedzieć, że pracuje według konkretnego planu, a nie według przypadkowych ćwiczeń
  13. Pamiętaj, że dieta samuraja nie działa na wszystkich,
  14. Kiedy ustalasz cele z klientem, zawsze używaj słowa „My”
  15. Znajdź czas w trakcie treningu, żeby powiedzieć klientowi że doceniasz jego wysiłek
  16. Każdy klient musi czuć, że jest dla Ciebie najważniejszy
  17. Jeśli krytykujesz zawsze używaj metody kanapkowej: najpierw komplement, potem krytyka i znowu komplement

Codzienne reguły pracy trenera

  1. Zawsze bądź na czas
  2. Bądź pozytywny
  3. Ucz się
  4. Nigdy nie pokazuj, że pracujesz na kacu ;/
  5. Wyprowadź fitness z siłowni, zabierz klientów na stadion, do parku
  6. Sprzątaj po swoich treningach
  7. Zawsze pytaj swojego klienta o feedback
  8. Zmieniaj plan treningowy, jeśli Twój klient nie „ma dnia”
  9. Twój strój powinien być zawsze czysty, żeby Twój klient czuł się komfortowo.
  10. Pamiętaj, że to nie praca tylko misja niesienia pomocy innym 😉

Zobacz nasze szkolenia

Na podstawie art. https://www.theptdc.com/2015/03/97-rules-to-live-by-for-personal-trainers-a-code-of-ethics/

TM Newsletter - WarmUP

Zapisz się do TM Newsletter

i odbierz darmowy protokół rozgrzewki (RAMP), który nauczy cię w sposób szybki i skuteczny budować część wstępną treningu!

Dziękujemy za zapisanie się do TM Newsletter!